skärpning!

Okej så här är det när det gäller bokningar.
 

När DU beställer en tid hos mig så gör vi ett muntligt avtal.  

DU ( Köparen ) förbinder dig att komma till oss vid en i förväg överenskommen tid och köpa en behandling .

Jag ( Säljaren ) förbinder mig att reservera denna tid för DIG och inte sälja den till någon annan. 

Så länge DU inte avbeställer tiden senast 24 timmar innan eller enligt villkor kan vi inte sälja den till någon annan.
 
Jag skiter fullständigt i varför ni inte kan/vill komma, bara släng iväg ett sms. Visa respekt och hör av er så fort ni vet. Även jag kan få förhinder och hör av mig till er så fort jag vet att jag måste ställa in.
 
Ni skulle inte acceptera att jobba åtta timmar men bara få betalt för fem.
Och ni vet säker själva hur det är att jobba när alla kompisar är och gör andra roliga saker som man inte kan vara med på. meeeen som egentligen hade kunnat för att nån inte dök upp.
 
Nej, det blir inte "fritid" för mig... jag hade kunnat följa med mina vänner på Grönan och ha kul ikväll, istället sitter jag hemma och väntar på en kund som inte kommer..
Varför jag valde att ta en kund idag istället för att gå på grönan är för att mitt jobb är roligt! Men det är det inte att bara sitta hemma!
 
Det är du frivilligt som har hört av dig till mig och bokat ett datum och tid som passar dig
 
Blir det inte skärpning på det här så kommer jag att bli strängare och skicka fakturor till er som inte dyker upp! Jag har inte haft det tidigare men jag är trött på att leva fattig och inte kunna hitta på saker för att vissa inte kommer till deras tider.. Även fast det här inte är min huvudinkomst längre så har jag fortfarande ett eget företag (jag stoppar alltså inte 500 kr i fickan) och det är det jag köper nya produkter för och som jag lever på!
 
Efter ett väldans blogguppehåll känns det oerhört tråkigt att börja skälla såhär... Visst kan jag bli lite småless på dom som inte hör av sig, men sånna här gånger när man faktiskt skulle kunna vart på roligheter så blir man rent utsagt förbannad.
 
 

Kommentera här: