Bröllop

Nu var det en hel månad sedan jag gjorde ett inlägg igen! Men det här hänt så mycket så jag har verkligen inte haft tid. B.la. så var jag på mitt andra bröllop för i sommar och inte vilket bröllop som helst utan mina älskade föräldrars bröllop ♥
 
Mina kära föräldrar är nu gifta efter 30 år ♥
 
Jag och min fina lillebror
 
Till både min och min mors förvåning så fans det inget lim i min helt nyinköpta limflaska,
så hon fick tyvärr nöja sig med gellack och lite blommor.
 
 
För övrigt så kliver jag på båten imorgon kväll för jobb och kommer i land igen på söndagkväll. Fullt upp kommande veckan med naglar, fransar, packning och bröllopsfix! Nästa lördag är det nämligen dags för mitt tredje och sista bröllop för i sommar och direkt efter tar jag tåget uppåt i landet för äventyr! Ska verkligen försöka slänga in nått inlägg i vecka ♥♥
 

Kommentera här: